Wednesday, December 30, 2009

Sem 6 a.k.a FINAL sem!

Salam..akhirnya sampailah aku sem terakhir..em mcm2 dalam kepala skg ni..plan nk wat pe, nk cari jodoh ke kan..huhu.em apa2 pun kita la utamakan study aku ni..thesis Pjek 2=fokus bro!




Cmfm la asigment byk..sampai tensen2..klo x byk bukan student nmanye kan..discussion amatlah diperlukan..group works pun sume kenala participate kan..jgn lah dok mnumpang jek..igt nnt ko nk kje bole tumpang2 ni?aku lempang bru tau..huhu..em las sem means nk grade..grade means nk kje..dan dgn da berkerjalah aku da msuk golongan lain..da beralih ke satu alam yg lain..moga aku bersedia menempuh ke alam itu..aminn





b4 that perlulah rjin2 pg kuliah kan..bosan belakng cter..
em marilah berdoa sem las ni membwa byk pengalamn suka n duka yg bole menjadikan kita manusia yg lebih baik..manusia yg menggunakan kelebihan utk menghulur bantuan, manusia yg mengakui kelemahan dan belajar dari kesalahan..dan manusia yg inisiatif mencari keredhaan-Nya..

cam bese:LET'S FIGHT!!=)

0 comments: